4 stycznia 2010

To będzie niezapomniany sylwester

Na spędzenie sylwestra w Teatrze Lubuskim namówiły mnie przed dwoma laty koleżanki z pracy. Męża nie musiałam długo przekonywać. Nie żałowaliśmy, to była naprawdę dobra komedia. 


Aktorzy i cały zespół postarali się o stworzenie odświętnego, sylwestrowego nastroju. W czasie przerwy częstowano lampką szampana. Spotkaliśmy znajomych, składaliśmy sobie życzenia. W tym roku postanowiliśmy z mężem, że na oglądaniu sztuki nie poprzestaniemy. Najpierw koncert w Filharmonii, potem komedia w teatrze. A jeszcze później inne "atrakcje", niespodziewane. Więcej na stronie Wiadomości24.pl

2 komentarze:

  1. Anonimowy9.1.10

    Czytałem Twój artykuł na W24 (jak zwykle o kilka dni po innych, ale takie mam tempo) i gratuluję takiego niesztampowego pomysłu na Sylwestra. A godzina 0.00 w aucie utkwi na pewno dłużej w pamięci niż toast na balu.
    Wiem, bo dawno temu witałem Nowy Rok na dworcu w Międzyrzeczu i ciągle o nim pamiętam. Może też kiedyś o tym napiszę? Pozdrawiam. Stefan G.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stefanie, już czekam na tę opowieść z Międzyrzecza. :)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga