20 maja 2014

Mój blog: "Jolanta Paczkowska przedstawia Lubuskie" ma nowy adres!

Prowadzony przeze mnie od lat blog ma teraz inny adres - "ion24" zamieniłam na "jolantapaczkowska". Wszystkie opublikowane wcześniej treści - zdjęcia, reportaże, felietony, artykuły są tu nadal. 


Z przykrością przyznaję jednak, że nie przewidziałam tego, iż Czytelnik chcąc znaleźć jakiś archiwalny materiał na moim blogu, zobaczy komunikat: "Niestety strona szukana przez Ciebie w tym blogu nie istnieje".

Na szczęście jest na to rada - kiedy pojawi się taki komunikat, wystarczy dawną część adresu: "ion24" zamienić na aktualną: "jolantapaczkowska".

Przykład:

Za utrudnienia przepraszam. 

Na nieaktualnym już blogu ze starym adresem zamieściłam wpis o podobnej treści. 



3 komentarze:

  1. Zawsze mówiłem że przeprowadzki są prawdziwym wyzwaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy22.5.14

    Jolu, kwestia przyzwyczajenia się Czytelnika :)
    Będzie dobrze
    ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, o wiernych Czytelników to ja się nie martwię. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń

Archiwum bloga