9 stycznia 2010

To dla mnie historyczna chwila, która się nigdy nie powtórzy!

Jako osoba, która twardo stąpa po ziemi, zna swoje miejsce w szeregu, mogłabym skromnie fakt nominowania mnie do zaszczytnego tytułu Dziennikarza Roku przemilczeć. 

 Strona 27 czasopisma "Press".

Jednak, wybaczcie mi, nie zrobię tego. Z kilku powodów. To jest historyczna chwila. Dla mnie, bo wiem, że ona się nigdy nie powtórzy. I dla dziennikarstwa obywatelskiego z Wiadomościami24.pl w roli głównej. Bowiem dziennikarze obywatelscy po raz pierwszy znaleźli się w konkursie Grand Press. Szanse na dostrzeżenie przed obywatelskimi dopiero się więc otwierają.

Wczoraj udało mi się kupić ostatni numer czasopisma "Press". Otworzyłam na 27 stronie i... oniemiałam z wrażenia. Moje nazwisko wśród czołówki najlepszych profesjonalnych dziennikarzy w kraju (patrz zdjęcie: trzecia kolumna na dole). To mi się nawet nie śniło! Zresztą dalej się szczypię, nie dowierzając.

3 komentarze:

  1. masz rację Jolu , TO duża sprawa i w pełni na nią zasłużyłaś. Cieszę sie z Tobą.
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu, gratuluję! Dopiero dziś to do mnie dotarło. Jeśli w ogóle istnieje ktoś taki jak dziennikarz obywatelski (osobiście, mam wątpliwości co do definicji), to Ty jesteś nim z pewnością. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawstydzacie mnie, dziewczyny, naprawdę.
    Ale naturalnie bardzo mi miło. :)

    Beato, z tym "obywatelskim" to jest ciekawie. Dziś wpadłam na artykuł, który mówi, że zawodzimy. ;)
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,70447,6988348,Obywatele_zawodza.html?as=1&ias=2&startsz=x

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga