19 sierpnia 2015

Gorzów Wlkp.: Jak cię widzą, tak cię piszą [ZDJĘCIA]

Mam w swoim archiwum wiele zdjęć z Lubuskiego, które jako regionalistka, pasjonatka sfotografowałam wzdłuż i wszerz. Wykorzystuję je do ilustrowania kartek z prowadzonego przeze mnie od lat Lubuskiego kalendarium. Jednym z takich zdjęć jest budynek LUW w Gorzowie Wielkopolskim. 

Przed kilkoma laty dotarłam w to miejsce, by je sfotografować. Później napisałam o samym mieście. 

Gorzów Wlkp. Lubuski Urząd Wojewódzki. Sierpień, 2010. Fot. Jolanta Paczkowska

Ku mojemu zdumieniu, kiedy zamieściłam zdjęcie przedstawiające budynek LUW, przeczytałam kilka słów gorzkiego komentarza, że się nie staram, że pokazuję zamierzchłe czasy. Ktoś napisał do mnie w liczbie mnogiej, sądząc pewnie, że stoi za mną sztab ludzi, że mam swoich korespondentów w każdej miejscowości, i pewnie nieźle na tym zarabiamy. Ale uwagę przyjęłam z pokorą i postanowiłam, że przy najbliższej okazji, będąc w Gorzowie Wlkp., błąd naprawię.

Co też uczyniłam. Mam świeżutkie zdjęcie budynku LUW. Zauważyłam zmiany.

Gorzów Wlkp. Lubuski Urząd Wojewódzki. Lipiec, 2015. Fot. Jolanta Paczkowska

Ale moje reporterskie oko nie mogło pozostać obojętne na to, co zobaczyłam tuż przy LUW. Otóż blok stojący w sąsiedztwie po prostu straszy swoim wyglądem. Może miejscowi się przyzwyczaili, nie zwracają uwagi, ale goście odwiedzający UW już pewnie nie?

Gorzów Wlkp. Blok w sąsiedztwie Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Lipiec, 2015. Fot. Jolanta Paczkowska
Dużo racji w przysłowiu „Jak cię widzą, tak cię piszą”, ale trzeba też pamiętać, że dobrze widzieć więcej…



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga