12 lipca 2014

Gorzów Wlkp.: Amfiteatr w Parku im. Henryka Siemiradzkiego [ZDJĘCIA]

Gorzowski amfiteatr w Parku im. H. Siemiradzkiego widziałam ostatnio podczas Dnia Województwa Lubuskiego 2008 roku. Wypiękniał od tamtej pory, po przebudowie. Dziś wieczorem odbędzie się tu XXVI Międzynarodowy Festiwal Romane Dyvesa. Trwają przygotowania. Brama do amfiteatru szeroko otwarta...


Gorzów Wlkp. Amfiteatr w Parku im. H. Siemiradzkiego. Zmienił się od mojej ostatniej wizyty w 2008 roku. Fot. Jolanta Paczkowska [kliknij w zdjęcie]
Gorzów Wlkp. Amfiteatr w Parku Siemiradzkiego. Fot. Jolanta Paczkowska
Gorzów Wlkp. Amfiteatr w Parku Siemiradzkiego. Fot. Jolanta Paczkowska
Gorzów Wlkp. Amfiteatr w Parku Siemiradzkiego. Fot. Jolanta Paczkowska
Gorzów Wlkp. Amfiteatr w Parku Siemiradzkiego. Dziś drugi dzień XXVI Międzynarodowego Festiwalu Romane Dyvesa. Fot. Jolanta Paczkowska
Gorzów Wlkp. Amfiteatr w Parku Siemiradzkiego. Fot. Jolanta Paczkowska
Gorzów Wlkp. Amfiteatr w Parku Siemiradzkiego. Fot. Jolanta Paczkowska
Gorzów Wlkp. Amfiteatr w Parku Siemiradzkiego. Fot. Jolanta Paczkowska
Gorzów Wlkp. Amfiteatr w Parku Siemiradzkiego. Fot. Jolanta Paczkowska
Gorzów Wlkp. Amfiteatr w Parku Siemiradzkiego. Fot. Jolanta Paczkowska




Nikomu chyba nie przeszkadzam, ale i tak zostaję skarcona - przez pana ochroniarza... Bo tu zdjęć robić nie wolno.
- Wypadałoby się zapytać - wracając, słyszę za plecami głos.
- A o co i dlaczego? - dopytuję z niedowierzaniem.
- Regulamin mówi wyraźnie, że zdjęć nie wolno robić.
- Obiektu? - pytam.
- Tak.
 Jestem już w drodze do wyjścia, nie chce mi się wracać, by przeczytać. Jednak temat nie daje mi spokoju. Już w domu znajduję regulamin i... zakazu nie widzę. - To jak to jest? Postanawiam zapytać u źródła... 

PS Dziś - 15 lipca - zostałam przeproszona za zajście przez pracowników MCK. Dowiedziałam się, że "oczywiście nie ma zakazu fotografowania, oprócz koncertów niektórych artystów. Ochronę świadczy firma zewnętrzna, ponieważ nie są pracownikami MCK nie zareagowali adekwatnie do sytuacji, trzymając się swoich sztywnych reguł".

1 komentarz:

  1. Jako Gorzowianinowi jest mi przykro z takiego afrontu Jolu jaki Ciebie tu spotkał,ale wiadomo że ochrona jest wybierana z przetargu i wiadomo że im tańszy tym ważniejszy ochroniarz,chociaż mało profesjonalny.Ciekawe co na to szefowa MCK w Gorzowie może coś wyjaśni albo pogoni tą ekipę gamoni ...

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga